Dag 5 Failal Horta . Bezoek Victor

28 juli 2017 - Horta, Portugal

Hallo daar ben ik weer. Vandaag relax dag.
Eerst boodschappen gedaan bij de énige supermarkt op het eiland Failal
Je ziet dat de keuze hier wel minimaal.is vergeleken het grootste eiland Sao Miguel
Wel honderden yoghurtjes en wijn maar groente zeer minimaal en erg duur. Krop frissee sla 5 euro. Geen voorgesneden groente . Vlees veel varken weinig rund maar veel vis.
Niets vóór op toastjes dus een beetje Turkije.
Maar we hebben ingrediënten voor pasta .
Daarna zijn we naar Victor gegaan en die zaten.al te wachten op ons. Hij heeft een nieuw huis maar helemaal kaal.want die gaat verbouwt worden. Naast dit huis heeft hij klein huisje gemaakt met slaapkamertje, keukentje , zitkamer en badkamer.
Hierin kunnen ze voorlopig wonen tijdens de verbouwing. Uitzicht is prachtig over de oceaan. Violet haar ouders zijn over uit Spanje . Komen uit Zarragoza. Spreken geen woord over de grens. Vanavond gaan we bij hun thuis eten. De vis was al gevangen. Die gaat op de bbq.
Vanmiddag zijn we nog naar een natuur zwembad geweest. Is in zee maar was mij te koud. Brrrr. Voor Rich óók!!