Dag 3 Oosten van Sao Miguel

26 juli 2017 - Ponta Delgada, Portugal

Vandaag om 09.30 vertrokken na een heerlijk ontbijtje in ons appartement.
Weer zeer goed geslapen en gewekt door héél mooi vogelgezang . Overal waar je komt en je stapt uit je auto hoor je vogels fluiten/zingen. Niet normaal zó mooi. Het hele eiland is een natuurgebied. Het is niet te beschrijven moet je gezien hebben. Hadden broodjes meegenomen want overal picknick plekken maar je komt geen restaurant tegen.
Wel kan je koffie drinken met lekkers maar echt restaurants zie je bijna niet.
Koffie 60 cent dus dat kost ook niets.
We hebben Furnas bezocht. Plek met allemaal boilers. Ruikt ook naar zwavel hier en zoals je op foto kan zien laten restaurants hun vlees in de aarde garen.
Was ook bij 3 op reis.
We hebven tot nu toe vrijwel het hele eiland gezien. Het smalste stuk van het eiland is 8 km. Lengte 64 km.
Maar je kan hier makkelijk een week verblijven om alles te doen op je gemak.
Vanavond gaan we uit eten bij nr 1 van Tripadvisor in Ponta Delgada.
Morgen mogen we tot 15.00 uur gebruik maken van het appartement want we vertrekken om 17.45 uur naar Horta op Failal. 1 uur vliegen.
Airport is 5 minuten hier vandaan met de taxi! 1 uurtje van te voren daar zijn is goed genoeg.