Vanaf Vila nova de Milfontes naar Vila real de st Antonio

4 augustus 2017 - Vila Real de Santo António, Portugal

Bom dia
Na een goede nachtrust hebben we eerst nog even Milfontes bekeken.
Echt een Potugese badplaats waar bijna geen buitenlander te vinden zijn. Ja wij!
Toen zijn wij vertrokken naar Sagres het Uiterste puntje van Portugal. Erg veel toeristen daar maar keuk om te zien. Véél wind ook en lekker temperatuurtje.
Vuurtoren Sao Vincente bewonderd en het fort.
Via de snelweg naar Alvor. Hier heeft Angela haar appartement en had adresjes gegeven van strandtentjes. Hier hebben we gelunch. Hier werd het al warmer!! Mooi dorpje maar appartement konden wij niet vinden. Wel idee hoe het is nu.
Tavira stond ook op ons lijstje. Ook even aangedaan. Moors stadje met leuk historisch centrum.
Was hier errrrrrg heet. Hier vandaan naar ons einddoel geredenVila Real de St Antonio.
Aan de grens van Spanje. Rivier Rio Guadiana. Hier zit ik nu met een windje erbij het verhaalbte schrijven. Het hotel heeft ook een restaurant en hier had ik al gereserveerd vooraf. Restaurant is in het stadje niet bij hotel. Gaan we zo opzoeken. Krijgen echt Portugees eten. Hmmmm.
Hoop ik!!! Eerst hebben we de airco aangezer want het is hier nu nog 32 gr en is 20.30 uur.
Ik zeg trustte en tot morgen. Dan naar Evora.